Reklamacje i zwroty

ZWROTY

1. Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 roku), klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.

2.PODSTAWOWYM WARUNKIEM ZWROTU TOWARU JEST JEGO ODESŁANIE W STANIE NIENARUSZONYM (BEZ JAKICHKOLWIEK ŚLADÓW UŻYTKOWANIA), Z METKAMI, FORMULARZEM ZWROTU ORAZ FAKTURĄ.

 

 

  • Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

  • Od dnia 01.01.2021 prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  • Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Prosimy aby sposób opakowania produktu oraz przesyłania go do Sprzedającego, był taki, aby produkt nie został uszkodzony podczas transportu. 

  • Prosimy również aby korzystanie z towaru było konieczne do stwierdzenia charakteru, cech oraz funkcjonowania rzeczy. Prosimy postarać się nie ubrudzić towaru podkładem czy antyperspirantem, a także perfumami czy dymem tytoniowym.

  • W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

  • Kupujący ponosi koszt odesłania towaru. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

 

3. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie (zaciągnięcia), brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych ( środki piorące itp.).

4. Sprzedawca musi niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu – zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności

5. Zwroty proszę kierować na adres:

SibySi.pl

ul.Podchorążych 36

20-811 Lublin

Z dopiskiem "ZWROT"

8. Do przesyłki dołącz "FORMULARZ ZWROTU" – wypełnij go dokładnie. Formularz zwrotu i Oświadczenie o odstąpienie od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa dostępne są na stronie "Do pobrania". Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego.

 


WYMIANA

 

1. O zaistniałej sytuacji należy poinformować nas droga mailową: info@sibysi.pl.

 

2. Chęć wymiany należy zgłosić do 3 dni od otrzymania przesyłki, natomiast towar należy odesłać do 7 dni od otrzymania paczki. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.

3. Poczekać na maila zwrotnego -w sprawie możliwości wymiany i dostępności rozmiarów

 

4. PODSTAWOWYM WARUNKIEM WYMIANY TOWARU JEST JEGO ODESŁANIE W STANIE NIENARUSZONYM (BEZ JAKICHKOLWIEK ŚLADÓW UŻYTKOWANIA), Z METKAMI, FORMULARZEM I DOWODEM ZAKUPU.


ADRES DO WYSYŁKI:

 

SibySi.pl

ul.Podchorążych 36

20-811 Lublin

Z dopiskiem "Wymiana"

4. Towary nie spełniające wszystkich powyższych warunków będą odsyłane na koszt Klienta.

5. Koszt przesyłki wymienianego towaru pokrywa SibySi.pl

6. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany.

7. W przypadku zwrotu wymienionego towaru. Koszty wysyłki zostaną zbilansowane. Otrzymasz zwrot pieniędzy tylko za towar.

 

 

REKLAMACJE

Wszystkie towary oferowane przez sklep www.sibysi.pl są nowe i objęte gwarancją. Jeżeli Klient po otrzymaniu towaru zauważy w nim wady np. uszkodzenia mechaniczne, przebarwienia lub inne, może skorzystać z procedury reklamacyjnej.

ABY ZAREKLAMOWAĆ TOWAR KUPIONY W NASZYM SKLEPIE NALEŻY:

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie na email: info@sibysi.pl następujących informacji:

  1. Opis wady i okoliczności jej powstania,
  2. Prosimy o dołączenie 4 do 5 zdjęć przedstawiających wadliwy produkt. Zdjęcia powinny obejmować zarówno całość artykułu (przednią i tylną część), jak i miejsce zawierające defekt.
  3. Po otrzymaniu wszystkich informacji reklamacja zostanie natychmiast opracowana. Wiadomość dot. dalszego postępowania otrzymają Państwo tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.

Warunki reklamacji

 

1. Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta.

2. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 10 dni od daty otrzymania reklamowanego artykułu. W przypadku uznania reklamacji klient otrzymuje częściowy lub całkowity zwrot zapłaconej kwoty w zależności od skali uszkodzenia.

5. Po rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy drogą meilową,

 
Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu lub wymiany!!
 
Formularz zwrotu i Oświadczenie o odstąpienie od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa dostępne są na stronie "Do pobrania"
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl