Reklamacje i zwroty
ZWROTY
1. Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 roku), klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.
2.PODSTAWOWYM WARUNKIEM ZWROTU TOWARU JEST JEGO ODESŁANIE W STANIE NIENARUSZONYM (BEZ JAKICHKOLWIEK ŚLADÓW UŻYTKOWANIA), Z METKAMI, FORMULARZEM ZWROTU ORAZ FAKTURĄ.
Wszystko prosimy zapakować w kopertę i wysłać do nas. Proszę zachować dokument nadania
3. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
( Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.)
4. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
5. Po przyjęciu zwrotu towaru , przekażemy Państwu pieniądze w ciągu 7-14 dni roboczych. Pieniądze zostają przekazane na konto bankowe podane w formularzu zwrotu. POTWIERDZENIEM DOTARCIA ZWROTU DO NAS, JEST INFORMACJA OD PRZEWOŹNIKA.
6. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie (zaciągnięcia), brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
7. Zwroty proszę kierować na adres:
SibySi.pl
ul.Podchorążych 36
20-811 Lublin
Z dopiskiem "ZWROT"
8. Do przesyłki dołącz "FORMULARZ ZWROTU" – wypełnij go dokładnie. Formularz zwrotu i Oświadczenie o odstąpienie od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa dostępne są na stronie "Do pobrania". Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego.
WYMIANA
1. O zaistniałej sytuacji należy poinformować nas droga mailową: info@sibysi.pl.
2. Chęć wymiany należy zgłosić do 3 dni od otrzymania przesyłki, natomiast towar należy odesłać do 7 dni od otrzymania paczki. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
3. Poczekać na maila zwrotnego -w sprawie możliwości wymiany i dostępności rozmiarów
4. PODSTAWOWYM WARUNKIEM WYMIANY TOWARU JEST JEGO ODESŁANIE W STANIE NIENARUSZONYM (BEZ JAKICHKOLWIEK ŚLADÓW UŻYTKOWANIA), Z METKAMI, FORMULARZEM I DOWODEM ZAKUPU.
ADRES DO WYSYŁKI:
SibySi.pl
ul.Podchorążych 36
20-811 Lublin
Z dopiskiem "Wymiana"
4. Towary nie spełniające wszystkich powyższych warunków będą odsyłane na koszt Klienta.
5. Koszt przesyłki wymienianego towaru pokrywa SibySi.pl
6. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany.
7. W przypadku zwrotu wymienionego towaru. Koszty wysyłki zostaną zbilansowane. Otrzymasz zwrot pieniędzy tylko za towar.
REKLAMACJE
Wszystkie towary oferowane przez sklep www.sibysi.pl są nowe i objęte gwarancją. Jeżeli Klient po otrzymaniu towaru zauważy w nim wady np. uszkodzenia mechaniczne, przebarwienia lub inne, może skorzystać z procedury reklamacyjnej.
ABY ZAREKLAMOWAĆ TOWAR KUPIONY W NASZYM SKLEPIE NALEŻY:
W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie na email: info@sibysi.pl następujących informacji:
- Opis wady i okoliczności jej powstania,
- Prosimy o dołączenie 4 do 5 zdjęć przedstawiających wadliwy produkt. Zdjęcia powinny obejmować zarówno całość artykułu (przednią i tylną część), jak i miejsce zawierające defekt.
- Po otrzymaniu wszystkich informacji reklamacja zostanie natychmiast opracowana. Wiadomość dot. dalszego postępowania otrzymają Państwo tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.
Warunki reklamacji
1. Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta.
2. Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się towaru,
- uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
- uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem,
3. Zawiadomienie nas o niezgodności towaru z umową musi nastąpić najpóźniej w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia tejże niezgodności. Ponadto po stwierdzeniu niezgodności nie można użytkować uszkodzonego towaru.
4. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 10 dni od daty otrzymania reklamowanego artykułu. W przypadku uznania reklamacji klient otrzymuje częściowy lub całkowity zwrot zapłaconej kwoty w zależności od skali uszkodzenia.
5. Po rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy drogą meilową,