Reklamacje i zwroty

ZWROTY

1. Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 roku), klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.

2.PODSTAWOWYM WARUNKIEM ZWROTU TOWARU JEST JEGO ODESŁANIE W STANIE NIENARUSZONYM (BEZ JAKICHKOLWIEK ŚLADÓW UŻYTKOWANIA), Z METKAMI, FORMULARZEM ZWROTU ORAZ FAKTURĄ.

 

Wszystko prosimy zapakować w kopertę i wysłać do nas. Proszę zachować dokument nadania 

3. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

( Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.)

4. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

5. Po przyjęciu zwrotu towaru , przekażemy Państwu pieniądze w ciągu 7-14 dni roboczych. Pieniądze zostają przekazane na konto bankowe podane w formularzu zwrotu. POTWIERDZENIEM DOTARCIA ZWROTU DO NAS,  JEST INFORMACJA OD PRZEWOŹNIKA.

 

6. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie (zaciągnięcia), brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).

7. Zwroty proszę kierować na adres:

SibySi.pl

ul.Podchorążych 36

20-811 Lublin

Z dopiskiem "ZWROT"

8. Do przesyłki dołącz "FORMULARZ ZWROTU" – wypełnij go dokładnie. Formularz zwrotu i Oświadczenie o odstąpienie od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa dostępne są na stronie "Do pobrania". Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego.

 


WYMIANA

 

1. O zaistniałej sytuacji należy poinformować nas droga mailową: info@sibysi.pl.

 

2. Chęć wymiany należy zgłosić do 3 dni od otrzymania przesyłki, natomiast towar należy odesłać do 7 dni od otrzymania paczki. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.

3. Poczekać na maila zwrotnego -w sprawie możliwości wymiany i dostępności rozmiarów

 

4. PODSTAWOWYM WARUNKIEM WYMIANY TOWARU JEST JEGO ODESŁANIE W STANIE NIENARUSZONYM (BEZ JAKICHKOLWIEK ŚLADÓW UŻYTKOWANIA), Z METKAMI, FORMULARZEM I DOWODEM ZAKUPU.


ADRES DO WYSYŁKI:

 

SibySi.pl

ul.Podchorążych 36

20-811 Lublin

Z dopiskiem "Wymiana"

4. Towary nie spełniające wszystkich powyższych warunków będą odsyłane na koszt Klienta.

5. Koszt przesyłki wymienianego towaru pokrywa SibySi.pl

6. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany.

7. W przypadku zwrotu wymienionego towaru. Koszty wysyłki zostaną zbilansowane. Otrzymasz zwrot pieniędzy tylko za towar.

 

 

REKLAMACJE

Wszystkie towary oferowane przez sklep www.sibysi.pl są nowe i objęte gwarancją. Jeżeli Klient po otrzymaniu towaru zauważy w nim wady np. uszkodzenia mechaniczne, przebarwienia lub inne, może skorzystać z procedury reklamacyjnej.

ABY ZAREKLAMOWAĆ TOWAR KUPIONY W NASZYM SKLEPIE NALEŻY:

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie na email: info@sibysi.pl następujących informacji:

  1. Opis wady i okoliczności jej powstania,
  2. Prosimy o dołączenie 4 do 5 zdjęć przedstawiających wadliwy produkt. Zdjęcia powinny obejmować zarówno całość artykułu (przednią i tylną część), jak i miejsce zawierające defekt.
  3. Po otrzymaniu wszystkich informacji reklamacja zostanie natychmiast opracowana. Wiadomość dot. dalszego postępowania otrzymają Państwo tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.

Warunki reklamacji

 

1. Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta.

2. Reklamacji nie podlegają:

  • naturalne zużywanie się towaru,
  • uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem,

3. Zawiadomienie nas o niezgodności towaru z umową musi nastąpić najpóźniej w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia tejże niezgodności. Ponadto po stwierdzeniu niezgodności nie można użytkować uszkodzonego towaru.

4. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 10 dni od daty otrzymania reklamowanego artykułu. W przypadku uznania reklamacji klient otrzymuje częściowy lub całkowity zwrot zapłaconej kwoty w zależności od skali uszkodzenia.

5. Po rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy drogą meilową,

 
Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu lub wymiany!!
 
Formularz zwrotu i Oświadczenie o odstąpienie od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa dostępne są na stronie "Do pobrania"
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl