Reklamacje i zwroty
ZWROTY
1. Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 roku), klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.
2.PODSTAWOWYM WARUNKIEM ZWROTU TOWARU JEST JEGO ODESŁANIE W STANIE NIENARUSZONYM (BEZ JAKICHKOLWIEK ŚLADÓW UŻYTKOWANIA), Z METKAMI, FORMULARZEM ZWROTU.
-
Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
-
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
-
Od dnia 01.01.2021 prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego
-
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
-
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
-
Prosimy aby sposób opakowania produktu oraz przesyłania go do Sprzedającego, był taki, aby produkt nie został uszkodzony podczas transportu.
-
Prosimy również aby korzystanie z towaru było konieczne do stwierdzenia charakteru, cech oraz funkcjonowania rzeczy. Prosimy postarać się nie ubrudzić towaru podkładem czy antyperspirantem, a także perfumami czy dymem tytoniowym.
-
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
-
Kupujący ponosi koszt odesłania towaru. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
3. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie (zaciągnięcia), brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych ( środki piorące itp.).
4. Sprzedawca musi niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu – zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności
5. Zwroty proszę kierować na adres:
SibySi.pl
ul.Podchorążych 36
20-811 Lublin
Z dopiskiem "ZWROT"
8. Do przesyłki dołącz "FORMULARZ ZWROTU" – wypełnij go dokładnie. Formularz zwrotu i Oświadczenie o odstąpienie od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa dostępne są na stronie "Do pobrania". Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego.
WYMIANA
1. O zaistniałej sytuacji należy poinformować nas droga mailową: info@sibysi.pl.
2. Chęć wymiany należy zgłosić do 3 dni od otrzymania przesyłki, natomiast towar należy odesłać do 7 dni od otrzymania paczki. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
3. Poczekać na maila zwrotnego -w sprawie możliwości wymiany i dostępności rozmiarów
4. PODSTAWOWYM WARUNKIEM WYMIANY TOWARU JEST JEGO ODESŁANIE W STANIE NIENARUSZONYM (BEZ JAKICHKOLWIEK ŚLADÓW UŻYTKOWANIA), Z METKAMI, FORMULARZEM I DOWODEM ZAKUPU.
ADRES DO WYSYŁKI:
SibySi.pl
ul.Podchorążych 36
20-811 Lublin
Z dopiskiem "Wymiana"
4. Towary nie spełniające wszystkich powyższych warunków będą odsyłane na koszt Klienta.
5. Koszt przesyłki wymienianego towaru pokrywa SibySi.pl
6. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany.
7. W przypadku zwrotu wymienionego towaru. Koszty wysyłki zostaną zbilansowane. Otrzymasz zwrot pieniędzy tylko za towar.
REKLAMACJE
Wszystkie towary oferowane przez sklep www.sibysi.pl są nowe i objęte gwarancją. Jeżeli Klient po otrzymaniu towaru zauważy w nim wady np. uszkodzenia mechaniczne, przebarwienia lub inne, może skorzystać z procedury reklamacyjnej.
ABY ZAREKLAMOWAĆ TOWAR KUPIONY W NASZYM SKLEPIE NALEŻY:
W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie na email: info@sibysi.pl następujących informacji:
- Opis wady i okoliczności jej powstania,
- Prosimy o dołączenie 4 do 5 zdjęć przedstawiających wadliwy produkt. Zdjęcia powinny obejmować zarówno całość artykułu (przednią i tylną część), jak i miejsce zawierające defekt.
- Po otrzymaniu wszystkich informacji reklamacja zostanie natychmiast opracowana. Wiadomość dot. dalszego postępowania otrzymają Państwo tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.
Warunki reklamacji
1. Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta.
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 10 dni od daty otrzymania reklamowanego artykułu. W przypadku uznania reklamacji klient otrzymuje częściowy lub całkowity zwrot zapłaconej kwoty w zależności od skali uszkodzenia.
5. Po rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy drogą meilową,